hej då Johan, hej beach 2011

Efter en god våffelfrukost igår på självaste våffeldagen så var det jobbjobbjobb. Sen hade Johan lovat mig en promenad runt till alla bögar i hooden, något vi räknade med skulle ta max 2 timmar. Efter 3,5 var vi hemma igen.

Det var jobbigt att vakna imorse och krypa intill en varm kropp för sista gången gången på ett par veckor, det var jobbigt att äta frukost, det var jobbigt att få en sista puss, det var jobbigt att vinka av pojkarna. Några tårar kom faktiskt. Jag längtar redan till 18e april men klart jag ska hålla mig sysselsatt. Kan ju inte sitta här och ruttna, började dagen med ett hårt träningspass. Det är vad jag ska satsa hårdare på nu ett tag framöver, träning. Och högskoleprovet. ye!

Men först ska jag titta på tv. heheheheeeee



Nu har de varit i luften i 10min, bara 10 timmar kvar då.

DINA VÄL VALDA ORD

MEN SKRIV NÅT RÅÅÅ:


Ditt Namn:

Din E-postadress:

Din Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0