sovdags?

Jobbjobbjobb. Hela veckan har bestått av jobb. På ridskolan och på Kvantum. Imorgon blir det lite till, några ridlektioner men sen ska jag försöka ha en ledig måndag. Tröttare än när vi kom hem från Sthlm förra helgen, fattar inte. Trött konstant nu för tiden men det känns som om jag sover tillräckligt på nätterna. Längtar dock efter en dag då jag inte ha ett smack planerat utan kan bara sova sova sova. En riktig sovmorgon, slå sovmorgonsrekord. Rekordet ligger nu på 11 ungefär.

Hade inte tänkt träna idag men fick något ordentligt ryck. Tänket ut och gå och småjogga lite efter middagen. Slutade att jag gick i ett rasande tempo, började jogga och det slutade med att jag kutade. Sen höll jag på så, första gången jag bara sprang och promenerade som jag ville utan att känna mig dålig för att jag gick några meter.

DINA VÄL VALDA ORD

MEN SKRIV NÅT RÅÅÅ:


Ditt Namn:

Din E-postadress:

Din Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0