UF-MÄSSA.............

Vilken dag!
Årets upplaga av UF-mässan har gått av stapeln och jag fick äran att sitta med i BästaUF-juryn, samt stå på scen och presentera vinnare osv. Öppen jylf hade jag också, tror min långa tröja lyckades täcka men man vet aldrig. Annars bjöd jag på det.

Ååååh, blev så insprirerad och började längta tillbaka. Måste starta ett företag, måste driva något eget. DAMN, roligare! Chef ska jag bli, inom vad vet jag inte men jag ska.

Sen har det varit tjejmiddag hos Pamela. Det blir svårt att toppa den här trerättersmiddagen kände jag. Nästa gång är det ju min tur att bjuda, måste kolla igenom mammas alla kokböcker. Eller så blir det hämtpizza.

Godnatt och puss till Johan.

DINA VÄL VALDA ORD

MEN SKRIV NÅT RÅÅÅ:


Ditt Namn:

Din E-postadress:

Din Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0