här kommer vi

Jobba gick bra. Gillar mina arbetskamrater väldans mycket! Lite småsur är jag över att åka till Stockholm i helgen för det innebär att jag missar personalfesten, har hört ryktas att det ska bli ett himla blötslag. Tar igen det andra april då det blir av igen.

Nu möblerar jag om lite på rummet för att se var spegeln sitter bäst, vilket nattduksbord jag ska ha och på vilken sida av sängen. Osvosv! Tror jag har packat färdig inför imorgon iaf, har dock en känsla av att jag glömt något. Vettfan vart Johan har tagit vägen, skulle kolla på en bil med Simon men längre än så verkar han inte ha kommit. vill nog helst gå och sussa nu.



 Vi åker till...

dem!


DINA VÄL VALDA ORD

MEN SKRIV NÅT RÅÅÅ:


Ditt Namn:

Din E-postadress:

Din Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0