Den som tar, han har

Woop woop! Jag har tränat friidrott ikväll!!!11!!!1!!111111!!!!!! Det var ju nästan två år sedan jag sprang stegringslopp, körde löpskolning och sprintade. Har glömt bort hur roligt det är men det märktes i kroppen att den är ovan sådan träning, men kände mig ändå otroligt stark. Antar att all styrketräning ändå gett resultat. Målet är att köra åtminstone ett sådant pass i veckan. Kroppen mår så bra, så mycket rörlighet.

Tänk vad många timmar jag spenderat i JK-hallen. Hur många kvällar det var min frititdsgård. Nog hade jag i princip bäst närvaro på träningarna men sen var jag otroligt sliten i slutet av många träningsperioder. Tränade alltid, oavsett vad. Fick väl betala för det när knät sa stopp. Idag har jag lärt mig vikten av att vila...aja, någorlunda iallafall. Känner min kropp bättre och vet när det går att pressa lite till och när man måste ge upp och låta den vila.


DINA VÄL VALDA ORD

MEN SKRIV NÅT RÅÅÅ:


Ditt Namn:

Din E-postadress:

Din Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0