heja måndagar

En, enligt mig, bra dag.
Klev upp och gjorde en fetingsats med hemmagjord müsli, hann ladda ett par timmar inför ett riktigt roligt pass på Golds. PT-challenge i sällskap av Anna och Mia, rätt så jobbigt och en genomkörare av kroppen. Är jag ledig nästa måndag så tror jag nog att jag gör om det. Konditionsövningar varvat med styrka, bästa träningen om jag får säga.

Sen fick jag spontanbesök av Frida och vi tog en promenix i blåsten. Extremt skönt att bara gå, man behöver inte pressa tempo eller slöa, just walk, very behagligt, yes! Nu väntar jag på snutten och undrar vad jag ska göra, jag har det så fruktansvärt stressigt, huvvaaaa. Nä, men jag jobbar imorgon så då är jag back on track igen.

DINA VÄL VALDA ORD

MEN SKRIV NÅT RÅÅÅ:


Ditt Namn:

Din E-postadress:

Din Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0