tankesmedjan

Älskar att vara ledig. Älskar. Speciellt när man vet att man jobbat och förtjänar lite minisemester. Att jobba i 6 dagar, ledig 1, jobba 5, ledig 1, jobba 6, ledig 1. Det håller inte i längden, den där enda dagen man är ledig har man sån ångest över att det är så mycket man vill hinna med + att hinna ta en liten sovmorgon. Men jag är definitivt nöjd med den här sommaren men hoppas att hösten erbjuder lite mer normala arbetsveckor.

Idag har jag gymmat och sprungit. 4,5km tog jag mig idag innan jag gav upp på grund av ett ont knä. Ska försöka varva 3-5km löpning med intervaller ett tag så ska vi se om det onda någon gång ger med sig. Tills dess ska jag inte ha ångest över att jag inte är anmäld till årets tjejmil, slappna av och förstå att det är för kroppens skull. Hur kul är det att åka ner, springa 3km, sedan halta 3 och sedan ge upp och inte kunna fullfölja? Nä just det, inte så kul!

DINA VÄL VALDA ORD

MEN SKRIV NÅT RÅÅÅ:


Ditt Namn:

Din E-postadress:

Din Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0