back on track

Hemflyttad och klar. Tog många timmar igår att packa upp ett halvår. Passade på att städa hela rummet, byta lakan och grejer så nu är jag nöjd. Ställde mig även i köket och bakade. Otroligt skönt att kunna göra saker man känner för istället för att ha ett moln över huvudet som skriker "PLUGGAAAA".
Plugga är roligt och intressant men jag sparar det tills jag bestämt mig helhjärtat vad jag vill göra och kan gå in med all min energi. Nu var jag hela tiden medveten om att jag skulle flytta hem så jag försökte leva snålt, inredde inte rummet så mycket och hade hela tiden känslan om att det var temporärt. MEN, roligaste, knäppaste och sjukaste halvåret någonsin. HUUUUGA!

DINA VÄL VALDA ORD

MEN SKRIV NÅT RÅÅÅ:


Ditt Namn:

Din E-postadress:

Din Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0