fredag, ljuva FRIDAY

Det här känns ju inte riktigt som min grej längre. Väldigt skönt att sätta sig vid datorn och slappt surfa runt, men varje dag? Helst flera gånger? Nja, då har jag nog roligare saker att sysselsätta mig med. Hade blogg-appen funkat på min fina iPhone så kaaanske, men nu gör den ju inte det.

Aja, varit rätt kass de senaste dagarna men lyckats jobba iallafall. Rätt jobbigt när febern börjar smyga på och man inte orkar mer än en korv och en glass till lunch. MEN, man är ju av hårt virke så febern försvann över en natt men man är ju lite vinglig och har fortfarande något som sitter och kramar om luftrören. Så nu har man haft uppehåll från träningen i 1,5h vecka och känner att motivationen börjar hitta tillbaka.

Nu ska jag vika lite tvätt, städa lite, läsa lite bok, tvätta håret. Göra såna saker man kan när man har tid över. Jobbar gör jag inte förrän kl 15 så har ju maaaaaaaaaaassa tid nu. LOVELY!

DINA VÄL VALDA ORD

MEN SKRIV NÅT RÅÅÅ:


Ditt Namn:

Din E-postadress:

Din Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0