motivation

Enligt min erfarenhet så känner man så stor skillnad när man går på gymmet med eller utan ett träningsprogram, eller något slags upplägg. Från det att jag kom hem från Uppsala till ungefär nu har jag bara kört på utan. Har visserligen haft en jämn fördelning av allsidig träning. Men nu, och även under friidrottsgymnasitet när man har/hade ett mer strukturerat upplägg så känns det så mycket bättre. När jag kör utan program är jag dålig på att memorera vikter och inställningar på maskiner, tänk vilken skillnad det blir när man har koll på det. Känslan av att hela tiden vara på väg någonstans, att sträva efter små delmål. Det gör mig motiverad.

Att jag är dyngtrött i kroppen är en annan sak, träningsvärken är mer än välkommen!


DINA VÄL VALDA ORD

MEN SKRIV NÅT RÅÅÅ:


Ditt Namn:

Din E-postadress:

Din Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0