ny vecka

Om cirkus 45min kommer ett gäng efterlängtade heztkompisar hit. Det blir tacos och en härligt kravlös snackarkväll. Pricken på i't hade ju varit om någon av oss tänkt på att ordna en Wallander eller Beck-film, det är vår standard. Middag och en lagomt läskig deckare.

Annars är ju vädret det tråkigaste hittills i år. Hade tänkt mig en kvällspromenad men lär ju blåsa bort på köpet. Satsar på att ta mig ut före eller efter mitt tandläkarebesök 07.40 imorgonbitti. Justee, tandläkaren. Det var på tiden, ska se till så de kanske kan slipa bort lite tandställningslim som sitter som berget på en av mina tänder. Då tog jag ändå bort min tandställning i nionde klass, alltså över fem år sedan. Som berget, som sagt.

DINA VÄL VALDA ORD

MEN SKRIV NÅT RÅÅÅ:


Ditt Namn:

Din E-postadress:

Din Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0