Så jävla nöjd va

Efter en lördag med fullt upp välkomnade jag söndagens "inget-alls-planerat-dag". Igårmorse var det hopptävling på ridskolan som jag hade ansvaret för Ensam "vuxen" med barn och vilsna föräldrar överallt. Tack Monica och tack alla fantastiska ungdomsledare, hade inte gått utan er.

Idag tänkte jag ta sovmorgon, sova minst till 12 då jag kom i säng 03.30 och kände behovet av sömn. Tji fick jag, innan 10 vaknade jag och det var omöjligt att somna om. Därför laddar jag för en tidig kväll så jag möter en ny vecka med massor av energi.
 
Energi fick jag också från dagens träningspass. Över en mil på löpbandet blev det idag. VAD HÄNDE? Knät accepterade det fram till jag hade 1km kvar men då plågade jag mig själv. Det var det värt, så skönt att se att det inte är konditionen det är fel på utan alla jävla skavanker. Vid 21-års ålder, WOW, mormor Britta.

DINA VÄL VALDA ORD

MEN SKRIV NÅT RÅÅÅ:


Ditt Namn:

Din E-postadress:

Din Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0